Isnin, 16 Mac 2009

Catatan Log dan Refleksi Kendiri 6 Pelajar B

Catatan Log

Pada minggu ke 6 ini merupakan minggu untuk ujian pertama bagi setiap pelajar menengah atas empat. Saya diarahkan untuk menjadi pengawas dan penilai/pemeriksa ujian bagi setiap kelas saya iaitu kertas ujian bahasa Melayu 1 dan 2, dan Kesusasteraan Melayu . Ujian ini bermula pada 07 Mac 2009 (sabtu) sehingga 18 Mac 2009 (Rabu). Mereka akan menjalani ujian bagi mata pelajaran Bahasa Melayu 1 pada 07 Mac 2009 (sabtu) yang lalu, Bahasa Melayu 2 pada 11 Mac 2009 (Rabu), dan Kesusasteraan Melayu pada 16 Mac 2009 (isnin). Dalam pada itu juga, pada minggu ini saya memanfaatkan masa yang terluang untuk menguruskan surat menyurat mengenai ‘Lawatan sambil belajar’ yang dikendalikan oleh saya dan rakan-rakan saya pada 09 Mac 2009 (Khamis) akan datang. Selain itu juga, saya diberikan tugas untuk menguruskan pembuatan sijil-sijil dan hadiah-hadiah bagi pelajar-pelajar yang mendapat keputusan cemerlang dalam peperiksaan PMB dan ‘O’ Level yang akan diadakan pada 19 Mac 2009 (Khamis) ini. Insyallah, saya akan mula mengajar seperti biasa pada 30 Mac 2009 (isnin), iaitu selepas cuti penggal pertama sekolah (20 Mac 2009 sehingga 29 Mac 2009).

Tiada ulasan:

Catat Ulasan